Verzending

Als u een bestelling bij ons plaatst is het onze taak om uw pakket bij u te laten bezorgen. Wij maken gebruik van de diensten van PostNL voor het uitvoeren van de leveringen. Het is daarvoor noodzakelijk dat wij uw naam, adres en woonplaatsgegevens met PostNL delen. PostNL gebruikt deze gegevens alleen ten behoeve van het uitvoeren van de overeenkomst. In het geval dat PostNL onderaannemers inschakelt, stelt PostNL uw gegevens ook aan deze partijen ter beschikking.

Verzendkosten

Een bestelling wordt met een totaal orderbedrag vanaf 30,- gratis thuisbezorgd; wij nemen in dat geval zelf de verzendkosten voor onze rekening. Voor bestellingen met een orderbedrag van minder dan 30,- rekenen we een bijdrage in de verzendkosten van 4,95.

Levertermijn

De keuze vervoerder is afhankelijk van de grootte van het pakket. Nadat het pakket wordt verzonden krijg je van ons een bericht.

Alle bestellingen die je op zondag t/m vrijdag voor 17:00 uur plaatst en betaalt, heb je in Nederland de volgende dag in huis. Bestellingen na 17:00 worden de volgende dag verwerkt. Voor België geldt een maximale levertermijn van 48 uur. Wanneer je binnen 5 werkdagen na je bestelling je nieuwe items nog niet in huis hebt, heb je het recht om kosteloos je bestelling te annuleren.

Bestelling volgen via Track & Trace

Bij alle bestellingen, zowel brievenbuspakjes als pakketpost, sturen we je per e-mail een Track & Trace code. Met deze code kun je online je verzending volgen en zien wanneer de levering plaatst zal vinden. Drie werkdagen na je bestelling je pakketje nog niet binnen? Neem dan even contact op, dan zoeken we het voor je uit.

Niet thuis?

Mocht je niet thuis zijn, dan dan wordt je pakketje indien mogelijk bij de buren afgeleverd. Is dit niet mogelijk, dan komt PostNL nog een tweede keer terug. Lukt het dan nog niet om je pakketje te bezorgen, dan wordt deze naar een afhaallocatie gebracht en ontvang je een briefje in de bus waarmee je het pakketje kunt ophalen.